lørdag 26. oktober 2013

Høstens lyslykter....!!

Jeg har nå etter en hektisk innflyttingsperiode nå kommet oss godt inn. Nå er det påbegynt oppussing av bad og det medfører at det er veldig hektiske hverdager. men inne mellom slagene har jeg rukket å gjort litt.

Jeg har begynt med restegarnsteppe også, dette teppe blir sånn vinterprosjekt i år. Type det er kaldt, strikk på teppet for å holde meg varm. teppet vil det kom bilde av seinere.
Her er bilder av høstens lyskykter:
Jeg har laget litt lykter i høst, syns kombinasjonen med med hvit lykt og rødt bånd er perfekt !
Disse lyktene skal være med på Marked som er på Stjørdal Lørdag, 2 november. Midt i gata.

 Har også fått ordnet adventslykter i år også !


5 kommentarer:

  1. Så fine lykter! :)

    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D å god helg til deg også !!

      Slett
    2. Hvor har du funnet tallene?

      Slett
    3. Hei, tallene er kjøpt på Kremmerhuset :) de finnes også på panduro. men er dyrere der...

      Slett
  2. Savner oppskriften her.? Eller er det bare meningen og vise frem.??

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)