mandag 15. oktober 2012

Gavekort fra Husfliden

Jeg feiret min 23 års dag i går! å i den forbindelse så fikk jeg gavekort på Husfliden.
Der har jo jeg ikke handlet så mye garn å slik før, men nå skulle jeg finne meg noe riktig så fint!
etter å brukt litt god til på å gått igjennom butikken å tittet på garn å mønster hefter og bøker ble jeg forelska i de ferdig strikkede produktene de hadde der!




Dette er det altså Husfliden på Stjørdal, å først vil jeg gjerne si at de har god service. 
Jeg ville ha oppskrift på 3- kant skjert/ sjal. og alltid har ikke jeg evne til å finne opp kruttet. Så der fikk jeg oppskrift fra henne selv!! Dette garnet skal jeg lag skjerf av...
Og hun hadde vist laget noen mønster i dette Rauma heftet! Votter med Værnes rosa på!
disse ble jeg helt forelska i, disse rosa skal jeg strikke etter og hvert.
Lurer egentlig litt på hvordan jeg skal få gjort alle mine planer, finner jo nye prosjekter hele tiden....


dette utrolig fine baby settet har jeg sett før, så når jeg så dette viste jeg med en gang at jeg skulle ha oppskrifta. Så fint og nøytralt å stilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)