søndag 24. februar 2013

Helgas kreasjoner !

Ei jeg jobber med har bestilt ei ullbukse til jenta si, nå i helga ble den ferdig.
Strikket i god og mykt silja fra sparkjøp. 100 % ull, superwash! fine kvaliteten att den tåler maskinvask.
Størrelsen er 3-4 år og prisen er 200 kr.
Ta gjerne kontakt om du ønsker å bestille, kjøper betaler porto :)
Jeg har i forbindelsen med min strikkemaskin vært mye på utkikk etter oppskrifter og figurer i mønsterark. Nå har jeg funnet en del i mønsterark, dette kommer i et eget innlegg.
Ønsker du oppskrift på strikka plagg på maskin? gi lyd fra deg da vell :D
 Fra mine nyttårs forsetter har jeg hekla på dette baby teppet, 100 % alpakka garn fra tyrkia!
Kommer i mål etter og hvert, følg med i utviklingen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)