torsdag 25. oktober 2012

Heklet hals som varmer godt til små barn.

Jeg fant en utrolig fin blogg for en stund siden, den heter *BekkiBjarnoll* og jeg fant en utrolig fin oppskrift på heklet hals.
Og jeg selv ville prøve meg på en egen kreasjon og dette ble resultatet.
 Det ville jeg også si, at om du ønsker å pynte litt ekstra på håndarbeidet så kan du hekle luftmasker til ønsket lengde å forme til ønsket form på arbeidet å sy fast. denne gangen ble det et hjerte, syns selv det ble ganske så pent. Halsen er er noe "one size" 2-6 år ca.
Er det noen som har kunne tenkt seg oppskrift på denne halsen?
Skriv en kommentar under, så legger jeg den ut :)
Disse er heklet med oppskrift fra bloggen. syns disse ser veldig praktisk ut, og utrolig raskt og effektivt å hekle!! akkurat slik jeg liker det....det er str. 1-2 år denne.
Begge disse halsene er heklet med dobbel baby ull, brukt spar kjøp sitt jeg. utrolig greie priser da altså!

2 kommentarer:

  1. Så fine oppskriftene dine er...liker så godt at du skriver hva garnet heter og hvor vi kan kjøpe det.....eller når du gir oss flere alternativer...tusen takk til deg......;))

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk! jeg ønsker med min blogg å satse på billige, men gode garn alternativer. jeg liker meg aller best med 100% ull selv og bloggen representerer det jeg liker. :)
      Samtidig å gi gode tips :)

      Slett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)