torsdag 11. april 2013

mønster ark av ulike dyr, figurer og slikt....

Jeg syns det er veldig praktisk å ha disse ulike mønster arkene liggende sammen. det er så lett å gå igjennom de å se hvilke man kan bruke.
Man kan finne mye ulike på nettet og noen syns også at det er vanskelig å finne tilbake til disse.
Det er også mange muligheter for å kunne gjøre plagget til noe unikt og eget. Man kan ta noe fra det mønsteret og tilføre noe annet, og mange er utrolig flinke til dette ser jeg !
Derfor tenkte jeg å dele disse med dere....










 Disse passer jo supert til både strikkemaskin med hullkort og vil håndstrikk!
Håper dere finner noe dere liker....





Bildene er funnet på facebook, google, og ulike nettsider......

4 kommentarer:

  1. Så artige border :)

    Kose deg på torsdagskvelden :)

    SvarSlett
  2. Så mange flotte diagrammer!
    Tusen takk for at du deler, fikk lyst å strikke kluter med utgangspunkt i noen av de :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre. du må gjerne sende bilder av ferdige produkter så kan jeg dele det fine arbeidet deres! :)

      Slett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)