lørdag 2. november 2013

Markedsdagen !!

Jeg har nå vært på Marked på Stjørdal i dag. Gikk kjempe fint for min del syns jeg, fikk solgt unna en del.
Dette fikk jeg solgt: 3 stk djevelluer, 1 par tovalabber, 1 sett med adventslykter, 1 hekla kjole, 1 ull bukse og 6 stk maskemarkører !
Dette er også et marked hvor man kan selge brukt ting, der fikk jeg også solgt en del :)
Kjempe fint resultat i dag syns jeg. Det jeg tenker framover er at jeg i større grad skal annonsere her eller på Facebook hva jeg har til salgs og være med på marked i spesielle sammenhenger.
Jeg har litt planer for vinteren også, blant annet se på luer og kyser på maskin, i tillegg strikke slike snurreskjerf og flere 3kant skjerf !
Rop gjerne ut om det er noen farger du kunne tenkt å se !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)