søndag 3. mars 2013

Oppskrift på Tennbrikettskjuler

Jeg har fått noe spørsmål angående mine fine Tennbrikettskjulere, dette syns jeg er kjempe hyggelig!

Jeg tenker da å dele denne fine oppskriften med alle dere :)

Jeg har strikket mine på finstrikker med silja garn fra sparkjøp.

Legg opp 102 nåler, strikk 10 omg med spenning 7.9 hullrad 10 omg med spenning 7.9.
80 omg med mønster på spenning 10.
10 omg på spenning 7.9 i hullrad 10 omg på spenning 7.9 fell av.
Syes sammen og kantene brettes inn og syes.
Om du bruker min oppskrift så send gjerne bilde eller link fra din blogg så får dine bilder vises !
Nå går det fint å bruke omgangene før mønster til mønster også, men jeg syntes det passet veldig fint på denne :)

Ha en fin søndag !

6 kommentarer:

  1. Fin denne var. Hadde jeg bare hatt ovn skulle jeg sotte i gang med en gang. :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ! det går jo å strikke for å gi bort eller å selg også :) fint å gi bort i gave :)

      Slett
  2. Mye fint du har laget,tusen takk for titten

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ! syns det er utrolig spennende å se på andre blogger blir veldig inspirert :)

      Slett
  3. Hei =) Jeg synes denne var lekker, men jeg skjønner ikke oppskriften, hva menes med "nåler" og spenning? "Legg opp 102 nåler, strikk 10 omg med spenning 7.9 hullrad " -Gubben etterlyste tennbrikettskjuler til advent og jeg falt pladask for dette mønsteret ;) Mvh, Nina

    SvarSlett
  4. Hvor mange garn bruker du? Kjempe flink du er og fin denne var 😍 har du flere, du vil gjerne dele?

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)