søndag 5. august 2012

Mine fine strikket bosniatøfler!

Nå har det jo blitt litt mye om markedet som jeg skulle være med på, så jeg tenkte da å finne frem noen godsaker. nemmelig de fine bosniatøflene, disse har også en veldig fin historie ved seg som dere vil kunne se ved æ følge linken jeg legger ved.
Oppskriften til tøflene finner du  her .

Jeg har selv brukt garn som passer på pinne 3,5 - 4 mm. og oppskriften passer fint å følge på det garnet. Jeg bruker størrelse 40 i sko og jeg ser det er 9 vifter og på min fot så sitter disse noe løst så jeg ville valgt å bruke 8 vifter på str 40.

Håper dere liker oppskriften!!



2 kommentarer:

  1. Hei
    Så mye fint du har laget, spesielt likte jeg de fine babytepene. (Husk at Sparkjøp i tillegg til allerede lave priser har garnsalg to ganger i året. Januar og juni(?). Og så har Drops/Garnstudio salg på bomullsgarnet i juli 50%, husker ikke når ullsalget deres er, men det er også fast.)

    Du må gjerne linke til bloggen min i forbindelse med ølvottoppskriften. Jeg skal snart få ut fingeren og legge oppskriften i et eget innlegg slik at man slipper å lete innimellom kommentarene, men ikke i dag.... ;-D

    Ha ei strålende uke!
    (Jeg er forresten fra Skjelstadmarka :-)

    SvarSlett
  2. Så spennende at du er fra Skelstadmarka!! jeg er klar over at de har salg på sparkjøp å nettopp blitt klar over drops sine!

    Ja du må få laget et ordentlig innlegg det hadde blitt ganske bra, gi gjerne beskjed om link så kan jeg evt oppdater link, slik at det kan bli korrekt!

    Du må for all del, del min blogg med andre også.
    Tenkte også på det om du vil være med på linken " link til gratis oppskrift"?
    Ha en fin uke du også!

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)