onsdag 19. september 2012

jeg har endelig kjøpt meg hode mannequin!!!

Jeg har siden det markedet i August siklet etter slike hode manneguin, fikk virkelig forståelsen for hvorfor det kan være lurt å invister i en slik dings!
Plaggene blir seendes ut mye penere og appilerende ut, man får gikk plagget sin beste sjanse til å se sitt beste ut.
Jeg har også ville funnet de noe billig, å jeg fikk faktisk kjøpt 2 stk for 177 norske kr!!! dette inkludert frakt selvfølgelig. De ble selvfølgelig kjøpt igjennom ebay
Andre ting jeg har nå kjøpt deri fra er en heklenål 10 mm til 9,50kr!!
Å silke månd kjempe billig!
For de som er ute etter å kunne få ting litt billigere så er det virkelig verd turen innom ebay altså.
med paypal blir det også så sikkert som det går ant å få det.

 Denne lua med hals er til salgs for 150 kr. ta kontakt ved intr.^
 Denne lua er strikket i en blanding av fame paljett garn og baby ull. selges for 150 kr.
Ta kontakt ved intr.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)