søndag 2. september 2012

Mine prosjekter!

Jeg er en type som finner nye prosjekter hele tiden, kjøper mer å mer garn !
Tanken min er når jeg selv strikker at jeg selv kan strikke noe om jeg syns det er fint.
å derfor er det mange arenaer å få ideer på! messer, markeder, garn butikker, nettbutikker å masse mer.
Derfor tenkte jeg å vise dere litt hva slags prosjekter jeg har for tur.

I vinter en gang fikk jeg sett en sparkebukse som jeg syntes var så utrolig nett, slik vil jeg å ha tenkte jeg!
Å når jeg så bildet av denne sparkebuksa så bestemte jeg meg for at denne skal jeg strikke.
                                                       (bildet er kopiert fra sandnesgarn sine sider)
Denne buksa syntes jeg var så utrolig søt, jeg har kjøpt inn garn og oppskrift og fargen er den samme som på bildet. denne begynner jeg nok å strikke i løpet av vinteren.

jeg har ei stund tenkt at jeg skal strikke meg ei fin og god lue til vinteren, å når jeg i sommer var innom en ganrbutikk fant jeg et utrolig fint paljet garn.
Det garnet kjøpte jeg å har faktisk akkurat begynt å strikk lua.
Pga. at jeg liker gode luer som tåler at det er noe vind ute kjøpe jeg da matchene i baby ull slik at lua blir klø fri også!

Det vises ikke så godt, med det fame garnet er i mix garn, å matcher det røde garnet godt. i tillegg til paljetene i garnet! bilde kommer så fort lua er ferdig.

Jeg skal også øv meg mer på hekling, å har da sikta meg inn på å hekle ugle luer til baby og barn!
det skal bli spennende å skje hvordan de blir.
I tillegg blir det strikket flere kluter fram mot jul, ingenting er som å forbered seg til jul!

I tillegg til mange prosjekt som jeg selv har får jeg noe oppdrag, å da blir det noe stopp. jeg ønsker jo selvfølgelig at alle som bestiller noe skal kunne få det så fort som mulig.

jeg har faktisk da også i den siste tiden fått flere oppdrag blant annet, 2 sett med djevel luer, votter og sokker. ei ville ha 3 stk av de baby sokkene, 8 brødkurver! og noen som har bestilt matchene sokker og votter! det er faktisk det jeg har holdt på med i den siste måneden.

**Så man må mer enn gjerne ta kontakt om du lurer på noe, eller ønsker å bestille noe. Jeg sender gjerne Norge rundt, å sender med postoppkrav**

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)