søndag 9. september 2012

Tidligere prosjekter :)

Fra før jeg har laget bloggen har jeg strikket masse, jeg har da lyst til å vise dere litt hva jeg har laget fra før.
Jeg tar gjerne i mot bestilling, men det er avhengig av kapasitet. Har faktisk fått en del oppdrag å jul står jo for døren ganske snart! I tillegg til at det snart er julemarked, det er faktisk satt til 17- 18 November!

Ikke nøl med å ta kontakt :)

 Baby sett, med sparkebukse og jakke! utrolig søt.
 Dress strikket i nøytrale farger, både jakke, votter og sokker.
 Denne sparkebuksa er i str 1 mnd, og er faktisk til salgs! selges for 200 kr.
 Enkelt baby teppe i hvit med heklede blomster.
 Selbuvotter i stor damestørrelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)