tirsdag 23. april 2013

Enkle dukke klær....

Jeg holder på å forberede til marked! 
Markedet er 11 mai kl. 11.00
jeg fant oppskrift på en enkel dukkevest som er inspirert av pickles.no sin enkle vest.
oppskriften på enkel dukkevest deler jeg med dere :)
 også perfekt til å bli kvitt restegarn, jeg har brukt 1 tråd baby ull og 1 tråd rubin.
Jeg ble også selv inspirert av vesten og laget en dukkekjole. la opp 70 masker og strikket 6 riller og arbeidet målte 15 cm før jeg felte ned til 50 cm og fulgte resten av oppskriften på vesten.
Har også i forbindelse med dukkeklærne sett etter en del enkelt annet oppskrifter. og jeg fant masse på utgåtte hefter hos sandens garn.

har du oppskrift på enkele dukke klær?

2 kommentarer:

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)