tirsdag 21. mai 2013

Bestemor ruter - teppe og visitkort!

 I forbindelse med markedene og litt salg og slik så tenkte jeg at var på sin plass og ordne visitkort. Dette er jo en fin måte å promotere seg selv på, ser for meg at det er enklere å kunne finne fram til bloggen å gi ut et visitkort enn å muntlig si det.
Jeg har kjøpt disse på vistaprint.com
Disse har en veldig fin pris og utrolig stort variert.






Jeg ville også fortelle at jeg har fått nye knapper på bloggen! dere kan nå enkelt dele ved å trykke på knappene oppe til venstre i margen. Både Facebook, Twitter og lik på google.


 Etter langt om lenge ble jeg nå ferdig med teppe mitt! har holdt på siden Januar i år. teppe ble ca 90x90 cm. Heklet i pure alpaca fra iceyarns. jeg har ca brukt 8 nøster mørk brunt og 7 nøster lys brunt.
Jeg er utrolig fornøyd, trodde ei lita stund at jeg ikke kunne fått hekla det akkurat slik jeg ville. Hadde nemmelig veldig lyst til at det skulle være større enn vognteppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)