mandag 30. juli 2012

Dette skal bli med på marked på Stjørdal til helga!

Jeg har som sagt vært stort opptatt med å forberede håndlagde ting til markedet i den siste måneden.

Jeg har jo før strikket og sydd litt for å selg, men mitt lager er ikke så stort.
Jeg har siden sist innlegg kommet opp med noe genialt å sy, som jeg tenker kan være aktuelt å få solgt!
Faktisk så er det etui til I pad og samsung galaxy tab! disse er inspirert av noen bleieposer som man finner på en blogg.
Jeg har tenkt til å gjøre et forsøk å legge ut mønster på det etter og hvert.
Utenom det som blir vist på bilder skal det være med brukte/nye gjenstander og det er flere andre mennesker som også skal stå stand.

Da vil jeg ellers ønske alle som måtte ønske å kom på markedet velkommen.


 Her er I pad og samsung galaxy tab etuiene!! syns de ble råstilig!
 Baby teppe i rosa og brun.
 Dette er kluter som enten kan brukes som vaskeklut eller kjøkkenklut, og med etiketten rundt ble bare utrolig stilig, Disse vil det ble skrevet om snart også!
 Baby teppe i blått og brunt
 Ulike smokke snorer i farger og variasjoner.
 Sydd brød kurv vil også finne sted.
 oppbevaringspose/ bleie pose i fint mønster bli også med!
og baby sokkene blir også med, disse skal være fnatastiske og sklir ikke av føttene om det sparkes mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)