mandag 23. juli 2012

Jeg skal være med på marked den 4. August!

Den 4. August skal det være marked på Stjørdal i Kjøpmannsgata 5. fra kl. 10.00.
Det er marked hvor man kan stille med hva som helst, brukte gjenstander, søm, strikking osv!
jeg har derfor i den sammenhengen har jeg holdt på å strikket som en gal!
jeg skal ha med baby tepper, den fra forgje innlegg + et lik i rosa. samt baby sokker og oppvask kluter!!
Tenkte egentlig å skrive et eget innlegg om baby sokkene eller oppvasklutene, men venter på tilatelse til å del link først.
Det er viktig å overholde regler også.
bortsett fra det da, så skal jeg ha med et sett med lue og hals, bleie poser, kurver som både er strikket og sydd ++






her er noen bilder av det som kommer med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)