torsdag 27. september 2012

Hekla lykter, og andre godsaker

Pakkene fra ebay har kommet, å dermed har lyslyktene blitt pynta på å ferdigstilig!!
her er resultatet.
 Hva syns dere? syns det gjorde seg godt med de sløyfene.
Disse skal være med på julemarked som er i November også.
 Hva tror dere, er det noen av dere som ønsker oppskriften på disse lyktene?legg igjen kommentar så legger jeg ut oppskriften på bloggen.
 Disse syns jeg ble utrolig fine, det er også noen heldige utvalgte som vil få slike i julegave i år av meg.
 For ett par uker siden var det ryddesalg på garnstua på Stjørdal. Dette er kashmir alpakka!!
Har sikla på disse før, men de koster jo utrolige 75kr nøste! syns at det var en noe stiv pris av hva jeg egentlig gidder å betal. men på salg derimot....ble 38 kr nøste, disse skal bli en fin lue og hals til meg selv. bildet kommer ut så fort jeg får mulighet til å begynn.

 Hekle krok 10mm fra ebay betalte utrolige 9.50 kr for denne! utrolig fin å mye billigere enn hva man får i butikkene.
Silke båndene ankom også i dag! 45 kr for mange, mange meter. holder nok til alle lyktene som kommer i produksjon i løpet av høst/vintern nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)