søndag 7. oktober 2012

blogger som inspirerer!

Jeg liker godt å se på ulike blogger, for å få inspirasjon.
Både oppskrift å "aha" opplevelser, jeg har for en liten stund siden funnet oppskrift på monsterbukse til barn.
DuBedåre Har laget oppskrift her! disse har jeg planer om å strikke etter og hvert, det står lite om mengde garn, så for den som syns det er en fordel å vit følg gjerne med. FOR det vil jeg legge ut, når jeg får begynt med disse fine buksene!
                                                               (bildet er lånt av DuBedåre)
Jeg har likt ei side på Facebook, hvor de tipser til denne nettsiden.
Dette er en utrolig inspirasjons side! en dame fra sørlandet som begynte som hobby hekler å hekla lyslykter. hvor hun nå er proff og har mange forhandlere over hele landet og utlandet tror jeg.
Jeg får inspirasjon både fra historien og de utrolig fine bildene med lykter!
min Josefine Er nettsiden med utrolige fine bilder av lyslykter og liste over forhandlere om du ønsker å kjøpe noen av disse!

Ellers syns jeg faktisk at å se inne på Epla er en evig stor inspirasjon. Spesielt om du er ute etter å se hva som selger, og hvordan de har laget ting. å generell inspirasjon til nye ideer.

En siste ting jeg syns er utrolig fasinerende å se på er Photoprobs til babyer!
Bare man søker på ebay på"baby Photoprobs" så kommer det opp mye. Dette er noe jeg utrolig gjerne kunne tenkt meg å lage til den gang jeg skal selv ta slike bilder!
Denne selgeren, selger flere ulike photoprobs, jeg har også kjøpt oppskrift på hekla ugle lue som kan brukes til slikt også!
Misemors hobbyrom har jeg kjøpt ulge lue oppskrift av, igjennom Facebook. veldig greit å trygt.

Hva bruker du til inspirasjon? er det en spesiell blogg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)