tirsdag 9. oktober 2012

Heklet julepynt...

Jeg har holdt på med mye forskjellig i den siste tiden, har jo enda en del bestillinger. ei kanskje ei dame som sjonglerer veldig mye, så nå super rask strikker er jeg ikke helt enda.
Men jeg har heklet mange slike juletre pynt!!
oppskriften fant jeg på garnstudio.no, jeg har brukt samme mm nål, å litt større. å vanlig 23m på 3,5 mm pinne.
Samboeren fant ut at vi skulle gå tur opp i fjellet her, å da fant jeg mitt øyeblikk til å ha med stjernene å få de opp i ett tre å tatt ordentlige bilder.
i alle fall, jeg dampa stjernene å de ble utrolig fine, jeg fikk til sånn minimum 10 stjerner på 1 nøste.

Hva syns dere??

2 kommentarer:

  1. Disse var jo kjempefine! Hekler duker i julerødt nå. Har blitt ferdig med en vest, så nå måtte det hekles litt duker. Koslig med hekling! Hilsen AnneB

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, AnneB
      Tusen takk, jeg syns også at disse er utrolig fine.
      Du har helt rett i at det er koselig med hekling, syns at hekling er utrolig fin effekt :)

      Slett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)