onsdag 16. januar 2013

Nyttårsforsetter.....2013!

Ser ut til at de aller fleste håndarbeidsdamer setter seg noen nyttårsforsetter.
Dette gjelder jo også meg!

Men jeg har selvfølgelig begynt med mine da...!

mine nyttårsforsetter:



  • hekle bestemor - ruter baby teppe.
    Dette har jeg så vidt begynt på, rutene er jo 10x10 cm slik at jeg tenkte å kanskje prøve å lage 1 om dagen, jeg stresser ikke for det tar evt da 3 måneder!


 Har også begynt å fått satt sammen noen av firkantene jeg har hekla, teppe hekles i 100 % alpakka.
  • I forbindelse med mitt kjøp av ei strikkemaskin så har jeg bestemt meg for å oppnå å strikke noen fine plagg på denne da.
Jeg har alt prøve strikka ei monsterbukse, skal strikke en til en dag å da skal jeg ta bilde til dere!


Det på bildet her er en strikka buff.
 syns det er veldig praktisk å ha i ren ull og den er strikket på strikkemaskina!

  • Holder for øyeblikket å strikker på ei bukse fra myk start, den kommer det også bilde på når den er ferdig!
  • Håper på å få utvikla litt bedre detalje arbeid i løpet av 2013. 
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)