torsdag 30. mai 2013

Sminkepung...!

Jeg har utforsket youtube.com og fant en fin forklaring på hvordan å få isydd fôr i pung!
Det var jo faktisk ikke så veldig vanskelig, Og jeg syntes stoffet var så utrolig fint! Alt er fra stoff og stil.
Et tips ! er å  sjekke ut youtube hvis du står fast på noe!
 Har litt perioder hvor jeg blir litt mer gira på den ene tingen enn en anna ting. Jeg har jo holdt på mye med strikking og hekling siden jul og har i det siste tenkt på å sy litt mer.
Et tips ! er å sjekke ut bilblioteket, de har mange av de ulike strikke og sy bøker, generet håndarbeid!

Det finnes i tillegg mange fine blogger som har gode forklaringer og tutorial på ulike flotte plagg og tilbehør!
 - Dette er også noe jeg vil kunne ta i mot i bestilling -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)