mandag 17. juni 2013

Siste tidens kreative produkter!

Det er nå en liten stund siden jeg har skrevet, og jeg må nesten beklage. Har vært super opptatt med forskjellige ting, men jeg får strikket litt i mellom og jeg tenkte nå jeg skulle vise dere litt :)

Til den fine blå baby buksa har jeg nå fått strikket fine matchene sokker!
Tok utgangspunkt i en oppskrift jeg fant på nettet, men strikka med 1 halv pinne str større og 1 cm lengre.
Om du ønsker å strikke den selv finner du oppskriften på puttekassa
 Jeg har også i en stund siklet etter disse pulsvarmerene en stund, jeg fant egentlig ganske fort noe feil i oppskriften. Men de veldig fine og gode, strikket i drops alpacka. om du ønsker å strikke disse selv finner du oppskriften på sandnesgarn. PS: Feilen er at det står å legg opp 48 masker, men jeg fant ut at det måtte være å legge opp med dobbel tråd. for det stemte på ingen måte ellers....

 Som du ser er ikke restultatet helt ferdig, disse kommer de bilder av litt seinere :)
 Jeg ville også fortelle litt om ett smart tips til alle dere! om du kunne tenkt deg oppskrift på noe så har jeg virkelig ville anbefalt å tatt turen innom ditt loka bibliotek! de har utrolig mye av det som er populært og om det er veldig nytt så er det mulig de får tak i det til deg !

1 kommentar:

  1. Why You Can Make Money From Betting On Sports - Work
    The main reason people start betting on sports is because they are people หารายได้เสริม who can bet on the best sports. That is because they have the ability to earn a

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)