tirsdag 6. november 2012

Hekla luer!

Jeg har holdt på med litt mye forskjellig i uka som har vært. Og har også vært opptatt med mye annet også, blant annet hund å jobb osv så derfor er det ikke alltid like enkelt å få inspirasjonen til å skrive ett innlegg.
Men jeg fant nå i går en oppskrift på garnstudio på denne lua!

Jeg tror jeg liker å hekle lue mye bedre enn å strikke, finnes så utrolig mye fint når det gjelder hekling.
Den ene her skal bli gave til noen ganske snart faktisk, og den andre skal være med på marked!
Om du selv skulle ønske å hekle luen, finner du oppskriften HER
Jeg har på disse luene brukt Cortina soft fra spar kjøp, brukte i underkant av 1 nøste av hver farge, eneste man kan være obs på er evt, å ta noen fler masker etter hvert i bredden.
Jeg skal være med på marked neste helg, altså 17 - 18 November, markedet er å finne på kjøpmannsgata 5, 7500 Stjørdal.
Markedet varer begge dager fra 10.00 - 15.00
Jeg skal ha med en del av håndarbeid, og jeg vet at det er fler som skal ha med en del annet fint. så det hadde vært utrolig koselig å se noen av dere!

Ha en koselig kveld vidre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)