mandag 12. november 2012

Oppbevaringsposer og adventslys!!

Nå begynner det snart å nærme seg jul, og med julemarkedet til helga så har jeg holdt på i det store og det brede med juleforberedelser. Også til julegaver!
Her er det 2 kurver i julemotiv som skal være med på markedet, syns jeg var veldig heldig med disse nissene som kom akkurat passende fram altså.
 Her er det 2 kurver med det fine blomster motivet! disse har jeg laget 2 stk til meg selv også, syns disse er så fine. De skal også være med på marked, for 1 stk kurv vil prisen være 50kr.
Hva syns dere? har dere begynt med juleforberedelsene?
 Jeg fikk ett godt tips av ei om å lage lys lykt kombinert med adventslys, å dette syntes jeg var en utrolig god ide! Disse skal være med på markedet, det kommer også ett sett i lilla også. Dette settet vil koste 180 kr.
Markedet er på stjørdal, kjøpmannsgata 5. Både lørdag og søndag kl. 10.00 - 1500.
Dette er noe av det jeg skal ha med, det er mange fler og andre lykter, og ripsgele også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)